Kontakt

Kontaktujte nás

Máte otázky ohľadom našich výrobkov alebo špeciálnu požiadavku? Neváhajte nás kontaktovať.

  • Sklad (nie je výdajné miesto)
    Pri Váhu 53
    034 91, Hubová
    Sídlo
    Karpatské námestie
    10A, 831 06, Bratislava
  • IČO: 52540006
    DIČ: 2121088849
    IČ DPH: SK2121088849

Nenašli ste čo ste hľadali? Napíšte nám…

Ochrana Súkromia

Často kladené otázky

U nás je reklamácia hračkou.

  1. Kontaktujte nás mailom na info@jafe.sk a popíšte situáciu ohľadom reklamácie.
  2. Navrhneme vám čo najjednoduchšie a pre vás najvhodnejšie riešenie
  3. Pri dohodnutí ako riešiť situáciu vyplňte Reklamačný list

Samozrejme. Ako spotrebiteľ môžete zo zákona vrátiť tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.

Kontaktujte nás mailom na info@jafe.sk a popíšte situáciu ohľadom výmeny tovaru alebo vrátenia tovaru.

  1. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť Výmenný/storno formulár
  2. Tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý, tak ako stanovuje reklamačný poriadok

Objednávky na dobierku odosielame do 24 hodín od ich prijatia. V prípade platby prevodom až po pripísaní peňazí na náš účet.

Pokiaľ si balíček objednáte do 8:00, balíček odosielame v rovnaký deň. Balíček si budete si môcť vyzdvihnúť už na druhý alebo nasledujúci deň (platí pre platbu na dobierku). Každý ďalší balíček odosielame do 24 hodín od prijatia objednávky(po pripísaní peňazí na účet). Podľa voľby dopravcu k vám môže balíček cestovať 1-3 dni.

Packeta
  1.  Vyzdvihnutie zásielky druhý alebo tretí deň na výdajnom mieste, ktoré si vyberiete. Vyzdvihnúť si môžete zásielku kedykoľvek budete chcieť počas nasledujúcich 7 dní odo dňa doručenia zásielky na pobočku. Pokiaľ odošlete objednávku do 8:00 daného dňa, objednávku môžete očakávať s najkratším možným dodaním (platí pre platbu na dobierku) 
  2. Sledovanie zásielky online na stránkach dopravcu 
  3. Na možnosť vyzdvihnutia budete upozornení bezplatnou SMS a emailom s heslom
  1. Kuriéri sú vybavení platobnými terminálmi a preto si príjemca môže zvoliť platbu za tovar platobnou kartou alebo mobilným telefónom prostredníctvom Google pay, či Apple pay.
  2. Telefonicky kontaktujú príjemcu v deň doručenia, aby zabezpečili čo najrýchlejšie doručenie tovaru
  3. Príjemcovi zašlú až dve SMS s informáciou, kedy mu bude balík doručovaný
  4. E-mail avízo – notifikujeme príjemcu prostredníctvom e-mailu až dvakrát počas doručovania.